17 Ağustos 2013 Cumartesi

Kocamınki yarısı kadar dedi bende emdirdim

Ben işyerinde muhasebede çalışıyorum. Aynı iş yerinde çalışan nazlı isminde benim yaslarımda bir bayan var. Yaklaşık 6 aydır samimiyetimiz var. Nazlı evli ve bir çocuğu var. İşyerinde sigara içmek yasak olduğundan sigarayı birlikte yukarıdaki çay ocağında içiyoruz. Bir gün yine sigara içerken çay ocağında bizden başka kimse olmamasından da cesaret alarak Nazlıyla daha samimi konuşmaya başladık. Cinsel hayatının nasıl olduğunu, kocasının onu tatmin edip etmediğini, soruyordum. O da bu sorulara cevap veriyordu. Cevaplardan anladığım kadarıyla kocasıyla arasında cinsel açıdan sorunlar vardı. Sorular daha da ilginç bir hale gelmeye başlamıştı. Ben ona kocasının cinsel organının ne kadar olduğunu sordum. Belki organın küçük olması seni tatmin edemiyordur dedim. O da bana bunu nasıl anlayabileceğimi kocasınınkinden başka bir kişinin aletini görmediğini söyledi. Tabi ben bu muhabbeti ederken benimkide kalkmaya başlamıştı ve en sonunda dayanamayarak ve cesaretimi de toplayarak Nazlıya “istersen benimkine bir bak böylece anlayabilirsin” dedim. O da bunun burada nasıl olacağını sordu. Ben de “kapıyı kapatırız zaten kaç saniye sürecek” dedim ve ayağa kalkarak Nazlının oturduğu yerin önünde durdum. Nazlı da pantolonumun üzerine elini atarak…

aletimim boyuna bakmaya çalıştı. Aletimi dışardan eline alamayacağını isterse fermuarımı açabileceğini söyledim. O da utanarak fermuarımı açmaya başladı fermuarımı açıp aletimi dışarıya çıkardı ve birden ağzından oh sesi çıktı. Bana bakarak “kocamın aleti ancak bunun yarısı kadar” dedi. Ben de isterse onu okşayabileceğini söyledim. O da aletimi okşamaya başladı. İkimiz de heyecanlanmaya başlamıştık. Hem yaptığımız işten hem de birisinin gelebilecek olmasından .Nazlı daha fazla dayanamayarak aletimi ağzına aldı. Aletimin ancak yarısını ağzına alabiliyordu. Ama bu bile bana yetiyordu. Birinin gelecek korkusu beni daha da heyecanlandırmıştı ve en sonunda ağzına boşalıverdim. Fakat Nazlıyı o kadar istiyordum ki bir dakika sonra nazlının ağzından aletim çıkmadan yine sertleşmiştim. Nazlıya seni burada sikmek istiyorum dedim. O da bana bunun imkansız olduğunu birinin gelebileceğini söyledi. Ben ise ona “Sen sadece masaya doğru domal, külotunu hemen çıkar ve cebine koy eteğini kaldırıp yaparız, duvarın arkasında “dedim. Bunun üzerine Nazlı külotunu çıkarmaya başladı görünen manzara muhteşemdi. Nazlıyı kolundan tutarak masanın ucuna dayayarak domalttım. Aletimi deminki boşalmadan kalan ıslaklıkla Nazlının arkasından doğru amına yönelttim. Nazlının da amı sulanmıştı. Başını hafifçe zorlayarak sokmaya çalışıyordum. Nazlı bu arada bağırmamak için dişlerini sıkıyordu. Sikim nazlıya büyük gelmişti. Yine de çok istediği belliydi. En sonunda birden yüklendim ve Nazlının amına kökledim. İçerisi gerçekten yanıyordu. Sıcaklığı beni çok etkilemişti. En fazla on kere gidip gelebilmiştim. Büyük bir zevkle Nazlının içine akıtmaya başladım. Nazlı da zevkten gözlerini kapatmış getiriyordu. Böylece çok tehlikeli bir işten muhteşem bir zevk almıştık
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler…

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

      Sil
    2. Merhaba arkadaşlar ben bodrum dan emre deneyimli bir erkeğim bodrum da kacamak isteyen kızlar bayanlar evli çiftler cekinmeden araya bilirsiniz gizlilik olmazsa olmazımdır deneyimim vardır. 0532 396 85 44

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  3. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Slm ben bodrum dan murat kendine güvenen ciddi vede bakımlı bayanlarla tanışmak isterim 05449000365 tercihim bodrum vede cevresi olgun bayanlar,

    YanıtlaSil
  5. bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan ankaralı azgn sxi tangalı kapalı bayanları reelde her şekilde defalarca boşaltır ve defalarca orgzm eder zvk verir doyurur rahatlatır zvkten inim inim inletirim. reelde defalarca boşalmak orgzm olmak doymak rahatlamak zvkten inim inim inlemek isteyen özgür olan sınırları olmayan kendine güvenen özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan ankaralı heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgn sxi tangalı kapalı bayanlara duyrulur. yaşı boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı farketmez. gizlilik hijyen güven esastır.0*5*4*4*5*1*1*5*4*7*0* bayaskdoktoruhotmailcom

    YanıtlaSil
  6. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
  7. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar abla baci aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar esinin gozunun önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler hamile kalmak isteyen bayanlar masaj yaptirmak isteyen bayanlar özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar 2 veya 3 erkek tarafından sikilmek isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen ahmaklar salaklar aptallar mallar aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  9. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  10. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  11. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  12. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve azgin bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  13. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA WHATSAPP VAR

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  14. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil