17 Ağustos 2013 Cumartesi

amcamın karısı ile

3-4 yıl öncesinde başlayan bir serüven. Bir gün amcamlardaydık gündüz. annem ben falan oturmaya gitmiştik. yaşım 14 falan. yengem salondan çıktı üstüme rahat birşey giyeyim dedi. altında ya etek vardı ya da bol kumaş bir pantolon. etek varsa pantolonunu pantolon varsa eteğini giycekti. ben de farketmedim ne için kalktığını, mutfağa gidiyordum su içmeye. yatak odasının önünden geçerken kapı açıktı bi baktım yengem üstünü değiştiriyor. kapı arkasına kadar açık ve aramızda 3-5 metre var. beyaz büyük külodu vardı altına üstünde kazağı duruyodu. kalçaları çok büyüktü baldırları da öyle dehşet birşey.
Bu aklıma geliyodu arada yengemi pek düşünmüyordum ama. Artık 16 yaşıma gelmiştim ve etrafımdaki olgun kadınlar dikkatimi çekiyordu. en başta da yengem. yengem 1,70 boyunda sarıya yakın saçlı iri göğüslü, dolgun kalçalı göbeği olan balık etli bir kadın. beyaz tenli ve teni yumuşak.

Yengem altına da üstüne de bol giyen bir kadın. yerden birşey almak için eğilse göğüsleri tüm çatalıyla belli oluyordu. iri olması da cabası. arkası dönük eğilirse de kalçaları 2kat büyüyordu. Ben o 2 yıl önceki olayla birlikte yengeme artık ilgi duymaya başladım. rüyalarıma giriyor, hayallerimde yengemle birlikte oluyordum. yengem rahattı, hani öyle açık konu konuşmazdık ama “lan” falan diyerek el şakası yapardı enseye tokat misali. kafama koymuştum yengeme anlatıcaktım bunları. ama nasıl yapmalıydım? bikaç rüya gördüm. bunları anlatıcaktım ve anlattıktan sonra en güzeli olan bir rüyayı gerçekleştirmeye çalışcaktım. gece uyurken hep olayı kurguluyordum. rüyamda yengemle konuşuyoruz evde yanlızken kız arkadaştan vs. açılıyo mesele ve yapılacak şeylere geliyor. ben de diyorum hani hiç yapmadım yenge, anneme söyleyemedim tabi bana yardım edecek yakın kadın olarak seni gördüm vücut olarak da beğeniyorum vs. deyip şansımı denicektim. ve gün geldi..
evde yanlızdı yengem gittim öyle oturmaya. kuzenim evde diye biliyormuşum gibi yaptım evde olmayınca yine de oturdum bi müddet. sonra yavaş yavaş açıldım rüyalarımı anlattım konuşurken titriyordum. o da normal şeyler ergenlikte olur dedi. arada da gülüyordu. rüyaları anlattım hissettiklerimi, 2 yıl önceki oalyı, eğildiğinde kalçalarının durumunu ve göğüslerini falan. daha dikkatli olurum dedi ve ben işi noktaya getirdim. yende rüyalarımın bazısı çıkar ben de inanarak birşey dicem, bana bu konuda yardım edermisin? dedim. kabul etmedi itiraz etti ilk deneyim önemlidir unutulmaz benimle yaşamanı istemem dedi. annene veya büyük birine anlat o yardım eder genelevler falan var dedi. ben yanına oturdum, yatmasak da olur sadece canlı göreyim elleyeyim falan dedim. itiraz etti. bi yandan da gözü kalkan erkekliğimdeydi. koltukta oturuyodu sağ bacağının üstüne oturmuş sol bacağı aşağı sarkıktı, bi elimi bacak arasına ¤¤¤ürdüm okşadım kıvrandı ama ıslaktı. bak sen de istiyosun dedim. yaklaştım boynundan öptüm kaçtı öbür koltuğa. kimseye söylemem dedim ne istersen yaparım dedim. yine yanına gidip üstüne abandım ve kanepeye uzandırdım üstündeydim kaçamak kaçamak öpüp elliyordum o da itiraz ediodu kaçmaya çalışıyodu ama dudaklarına yapışıp bırakmayınca yavaştan saldı kendini. “diğer hikayelerdeki gibi birden olay ceryan etmedi çünkü onlar gerçek değildi” hala istemediğini söylüyordu ama ben dinlemeyip soyuyordum onu. tamamen soymuştum. tahmin ettiğim gibi beyaz iç çamaşırları vardı. git kırmızıları giy dedim anlamadım dedi. git kırmızı seksi çamaşırlarını giy dedi. nerden biliyosun dedim. ohhoo çok gördüm dedim. arada onlardayken dolapları karıştırırdım. gitti giydi geldi çok büyük göğüsleri ve patlayacak gibi duran kadınlığı vardı. direk kucağıma aldım ve öpüştük öyle
kucağımda yatak odasına ¤¤¤ürdüm ve külodunu çıkarıp dil masajına başladım. sonra göğüslerinin oraya geldim ve erkekliğimi aralarına yerleştirdim. git-gel yapıyordum. sonra azıcık yalattıktan sonra ıslaklığıyla yavaştan kadınlığına girdim. inleme geldi azıcık. bacaklarını 2 yana ayırıp dizlerinden kırdım bacak arası pozisyonunda yapıyordum. şlap şlap gelen ses çıldırtıyordu. daha da hızlandım ve yengem iyice bağrıyordu bacaklarımı sıkıyordu.. sonra kaldırıp döndürdüm köpek duruşuna geçirdim. yine önden girdim devam ediyordum. saçlarından tutup kafasını kendime çektim iyice hızlanmıştım. kalçaları yumuşak ve dolgun olduğu için şlap şlap diye vurup bıngıl bıngıl oynuyordu. artık dayanamadım ve yine bacak arasına alıp önden girdim son anlarda dışarı çıkartıp göbeğine boşaldım. pişman oldu evet ama memnun kaldı. giderken tokalaşırım hep, elini öptüm yanaktan öpüşürken dudaklarına yapıştım ateşli bir öpücükle uğurladı beni. bikaç olayımız daha var onları da yakın zamanda anlatıcam.

13 yorum:

  1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. ankaradan reel sx ve sevişmek için kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı kapalı reel bayan ariyorum.gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemek garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım yoktur.boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi kapalı bayanlarla tanışmak reelde görüşmek sx yapmak isterim.ilanımla ciddi olarak ilgilenen özgür olan ankaralı bayanlardan tel çağrı kendilerini tanıtıcı mesaj kendilerine ait resin mmsi video bekliyorum önemlen duyrulur.NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalanmak ve yalamak anal veya oral sx yapmak sevişmek isteyen ankaralı azgın sxi tangalı açık kapalı bütün bayanlarda bana ulaşabilirler.skype azginbekarhotmailecome sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş. müsait yer ayarlarım

    YanıtlaSil
  3. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  4. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar abla baci aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar esinin gozunun önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler hamile kalmak isteyen bayanlar masaj yaptirmak isteyen bayanlar özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar 2 veya 3 erkek tarafından sikilmek isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen ahmaklar salaklar aptallar mallar Öküzler aramasin lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  6. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  7. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  8. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  9. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve azgin bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  10. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  11. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI
    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil