17 Ağustos 2013 Cumartesi

kocamı aldattım

Merhaba değerli  okurlar kocamı aldatmam  bundan 7 sene önce başladı önce kendimi anlatayım sarışın yeşil gözlü memelerim iri kalçam kalkık beyaz tenli minyon sexi
ve güzel bir kadınım bayan arkadaşlarım dahi beni çok sexi bulur herneyse gelelim hikayeme.7 sene önceye kocamla birlikte antalya ya gitmiştik onun işleri için orda 5 yıldızlı bir otele yerleştik .
o işlerini takip ediyor bense otelde havuz du saunaydı derkenZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> oyalanıyordum akşam olunca geliyor yemek içki

vs sonra odamıza çıkıyor onunki kalkarsa beni sikip yatıyor(her zaman yaptığı gibi) sadece kendini boşaltır.inanırmısınız hiç orgazmı yaşatmadı kacam bana. bir akşam yemeğimizi dışarda yiyelim diye ısrar ettim aynı ortamda kalmaktan cok sıkılmıştım çıktık meşhur bir kebabcı oraya gittik masmıza oturduk yemek içki siparişler verildi onu sıkıcı iş hikeyelerini anlatması filan derkan karş masada 3 erkek oturmuş içiyorlar içlerinden biri durmadan bei kesiyor ve başıla beni dışarı çıkmamı işaret ediyor kocama bakıyorum içiyor hiç bir şeyin farkında değil ne oldu bilmiyorum tuvalete gitmek istediğimi söyledim kocam sen git dedi kalktım wc restorantın dışında idi vc gırdım çıkınca o adam orda beni bekliyordu bana hanfendi çok güzelsiniz geldinizden beri size bakıyorum sizinle arkadaş olmak isterim dedi ve elime bir kağıt verip
gitti öyle bir haldeydimki korkmuş paniklemiş masaya döndüm kocama hiç bir şey belli etmek istemiyordum kocam durmadan içiyor ben o adama kaçamak gözlerle bakıyorum kadehini kaldırıyor bana utannıyorum korkuyorum kocam anlıyacak diye kocam iyice kafayı bulmuş saat 10 civarı kalkalım
dedim ordan çıktık arabayı ben kullandım otele geldik odaya çıktık .
kocam hemen yatağa attı kendini horlamaya başladı ben o adamı düşünüyor dum bana verdiği kağıdı çantamdan çıkardım telofon no su ve adı yazılıydı ne oldu bilmiyorum iradem dışıda telefonu çevirdim .mehmet beymi dedim arıyacağını biliyordum dedi lütfen yanına gelim konuşalım diyor olmaz diyorum evli bir kadınım oda beni çok beğendiğini( )
sohpet etmek istediğini aklından çıkmadığımı çok güzel iltifatlar ediyor olacak ya ona otelin adını veriyorum ve 10. katta bir oda tutmasını onu yarim saat sonra arıyacağımı yanına gaeleceğimi söylüyorum tel kapatıyorum bir anda allahım ben ne yapıyorum korku heyecan merak şaşkınlık içindeyim kocama bakıyorum top atsan uyanıcak hali yok ne olursa olsun diyorum soyunuyorum banyoda kendime aynada bakıyorum ne yapıyorsun
sen diyorum kendime ne olursa olsun diyorum o adamla beraber olmaya karar veriyorum permatikle amımı nkıllarını temizliyorum g strıg jartiyer sexsi kıyafetler giyiyorum makyaj orospulara beziyorum aynaya son kez bakıyorum gerçekten cok güzel vesexyim bakın bu anlattıklarım gercek tir olaylar
sanki benim alın yazımmış ve kendi kendine gelişiyor saatime bakıyorum verdiğim süre geçmiş titriyorum telefon edersem geri dönüşü olmıyacğnı biliyorum tekrar kocama bakıyorum onu uyandırmaya çalışıyorum bana mısın demiyor bunu onun da hak etiğini düşunyorum beni çokk ihmal ediyor bana
değer vermiyordu telefonu çevirdim nerdesin aramıyacaksın diye sus dedim oda no nu ver tel kapatıp kocama son bir kez daha
baktım veçıktım mehmetin odasına geldim kapı açık beni bekliyordu içeri girdim beni görünce gözlerindeki oZevce.com da kaç tane arzu varsa
hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzuyu görüyordum sanki eski aşıklar gibi opüşmeye başladık dudaklarımıöpüyor yalıyor memelerimisikiyor
okadar tahrik oluyorm kendimde değilim uçuyorum sanki ilk defa kocamdan sonra başka bir erkeğin kollarındayım eğer bu yazdıklarım yayınlanırsa devamınıda
anlatıcam görüşmek üzere

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar saatlerce seks yapmak isteyen bayanlar dul bayanlar evli çiftler ciddi olan bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum memnun kalirsiniz hadi arayın bekliyorum 0539 874 15 80

      Sil
    2. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. ankaradan reel sx ve sevişmek için kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı kapalı reel bayan ariyorum.gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemek garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım yoktur.boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi kapalı bayanlarla tanışmak reelde görüşmek sx yapmak isterim.ilanımla ciddi olarak ilgilenen özgür olan ankaralı bayanlardan tel çağrı kendilerini tanıtıcı mesaj kendilerine ait resin mmsi video bekliyorum önemlen duyrulur.NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalanmak ve yalamak anal veya oral sx yapmak sevişmek isteyen ankaralı azgın sxi tangalı açık kapalı bütün bayanlarda bana ulaşabilirler.skype azginbekarhotmailecome sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş. müsait yer ayarlarım

    YanıtlaSil
  4. Mrb bayanlar ve evli çiftler ben emre sex hayatı monotonlaşmış aynı şeylerden sıkılmış olup farklı tecrübeler denemek isteyenler.eşini paylaşmaktan haz duyanlar .her zaman arayabılır veya mesaj atabılırsınız.tabiki sadece sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir hayatta herşey sexten ibaret degildir ayrıca saygı cercevesinde seviyeli bir sohbet te edebiliriz.telim 507 493 7258 beklıyorum aramanızı emre_03_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk olsun. Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  6. Mrb bayanlar ve evli çiftler ben emre sex hayatı monotonlaşmış aynı şeylerden sıkılmış olup farklı tecrübeler denemek isteyenler.eşini paylaşmaktan haz duyanlar .her zaman arayabılır veya mesaj atabılırsınız.tabiki sadece sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir hayatta herşey sexten ibaret degildir ayrıca saygı cercevesinde seviyeli bir sohbet te edebiliriz.telim 507 493 7258 beklıyorum aramanızı emre_03_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar abla baci aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar esinin gozunun önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler hamile kalmak isteyen bayanlar masaj yaptirmak isteyen bayanlar özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar 2 veya 3 erkek tarafından sikilmek isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen ahmaklar salaklar aptallar mallar Öküzler aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  8. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  9. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  10. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  11. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  12. Adim ARDA istanbul BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER arayın TANIŞALIM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil